Nebo nie je výmysel

Autor: Todd Burpo , Lynn Vincentová
Rok vydania : 2014
Vydavateľstvo : Tatran
Počet strán : 206

Na knihu Nebo nie je výmysel som mala zálusk už dávnejšie. Keďže som veriaca, táto kniha ma zaujala. Ak tiež veríte v Boha, táto kniha je pre vás.
Colton Burpo, trojročný chlapec - syn farára Todda Burpa náhle ochorie. Po prevezení do nemocnice ho doktori hneď operujú. Operácia prebehla bez vážnejších problémov. No to, čo sa Coltonovi rodičia od svojho trojročného syna dozvedia, nečakali. Colton im začne rozprávať o svojom "výlete" do neba, ktorý sa udial počas operácie. Todd sa o jeho zážitky začal viac zaujímať a pýtal sa ho na podrobnosti. Coltonove rozprávanie o nebi prinútilo jeho rodičov uveriť, že ich syn naozaj navštívil nebeské kráľovstvo.



Keď som videla túto knihu vo výklade kníhkupectva, vedela som že si ju skôr či neskôr prečítam. Preto ma veľmi potešilo, keď som ju dostala na narodeniny. 
Kniha je založená na skutočnej udalosti. Ani som sa nenazdala a už som čítala posledné strany knihy. Páčilo sa mi, že kniha obsahovala aj rodinné fotografie a úryvky  zo Svätého Písma. Príbeh malého Coltona je opísaný veľmi zaujímavo. Vidíte nebo očami trojročného chlapca. Túto knihu môžete nájst aj vo filmovej podobe.
Či už tomuto príbehu uveríte, je na vás. Ale tým, čo veria v Boha, túto knihu odporúčam. Mne sa veľmi páčila a určite si ju prečítam znova.

Anotácia:

Keď sa malý Colton Burpo uzdravil zo zápalu slepého čreva, celá rodina jasala. Bol to priam zázrak. Nikto však ani len netušil, aký príbeh sa v najbližších mesiacoch začne vynárať v chlapcových spomienkach - príbeh krásny a nezvyčajný o ceste do neba a naspäť.



0 komentárov:

Zverejnenie komentára