Tajomstvo pre mladých

Autor: Paul Harrington
Rok vydania: 2010
Vydavateľstvo : Ikar
Počet strán : 198

Možno niektorí z vás máte radi motivačnú literatúru. Séria kníh The Secret sa zameriava na silu pozitívnej myšlienky a zákon príťažlivosti.



Táto kniha bola prvá motivačná, ktorú som kedy prečítala. Kúpil mi ju môj otec na meniny – doma máme ďalších x knižiek The Secret.
Niekto tomu verí, niekto nie. Ja patrím k tej prvej skupine. Po prečítaní tejto knižky som bola veľmi zvedavá, či to naozaj funguje. Snažila som sa neustále pozitívne myslieť a postupovala som podľa tejto knižky. Samozrejme neočakávajte, že keď si prečítate túto knihu a budete stále myslieť na to, aký je život krásny, že za 5 minút vám bude pred vašim domom stáť vaše vysnívané auto. Až tak to nefunguje. :) (aká škoda.)

Konkrétne táto kniha je určená mladým ľuďom – je to vysvetlené jednoduchšie. Sú aj ďalšie knihy (Tajomstvo,Kľúč, Sila, ...)
Kniha sa mi celkom páčila, tajomstvo bolo vysvetlené veľmi dobre, ľahko sa mu porozumelo a autor sa vcítil do situácií a problémov teenagerov. No zdalo sa mi, že knihu nemôžem dočítať. Niektoré kapitoly sa akokeby opakovali, mala som pocit že čítam stále to isté. Zozačiatku ma kniha veľmi bavila a bola som nadšená, no postupne to nadšenie opadávalo. Autor píše viackrát o veciach ktoré už vysvetlil a vysvetľuje ich opäť.

Po prečítaní tejto knihy som bola zvedavá aj na ostatné, či sa aj v ďaľších knihách tejto série vyskytuje ten istý „problém“. Preto som zobrala knihu Tajomstvo (klasickú verziu) a začala ju čítať. Po prečítaní niekoľko kapitol ma kniha tiež prestala baviť, pretože bola o tom istom ako Tajomstvo pre mladých, a tiež sa tam veľa vecí opakovalo. No okrem toho, že sa toho veľa v knihe opakovalo, bola kniha super.

Tajomstvo môžete nájsť aj vo filmovej podobe. Mne sa viac páčil film, pretože v ňom rozpráva o Tajomstve viacero ľudí a zverujú sa so svojimi príbehmi a skúsenosťami (v knihe sú pridané tiež príbehy ľudí, ale vo filme sa mi to páčilo viac). Trailer nájdete TU.

Čítate motivačnú literatúru? Ak áno, ktoré knihy sú podľa vás najlepšie? Ak ste prečítali nejakú knihu zo série The Secret, aký máte na ňu názor?

Budem veľmi rada ak svoj názor zanecháte v komentári. :)

Anotácia :
Tak čo je to veľké Tajomstvo ?
A čo pre teba môže urobiť?
Ak si už o niečom sníval alebo máš tajnú ambíciu, vášnivú túžbu či životný sen a nevieš, ako ho dosiahnuť, Tajomstvo pre mladých je tu práve pre teba. Kniha Tajomstvo už miliónom ľudí po celom svete ukázala, ako môžu zmeniť svoj život a naplniť svoje sny. A dokážeš to aj ty.
Tajomstvo ti dá silu stať sa, čím len chceš, robiť a mať, čo si vyberieš. Či už to budú peniaze, úspech, skvelé vzťahy, lepšie zdravie a sebavedomie... čokoľvek, po čom tvoje srdce zatúži. Všetko môžeš dosiahnuť.
Stačí, ak objavíš Tajomstvo.



0 komentárov:

Zverejnenie komentára