Láska na dvoch kolesách

Autor: Enja Rúčková
Rok vydania: 2013
Vydavateľstvo : Motýľ
Počet strán : 304

Karin je normálne dievča, ktoré pochádza z Liptova. Študuje na Právnickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave. Karin však neláka mesto Trnava, a celkovo západné Slovensko. Celým svojim srdcom miluje hory, Tatry a prírodu. Preto keď môže, je radšej, keď je doma - na dedine na Liptove.
Karin je prirodzene pekné dievča. Už mala veľa nápadníkov, no žiadny ju nezaujal. Pokým jej do života nevstúpil Alex.
Alexova najväčšia vášeň je bicykel - a ten ho aj živí. Pociťoval iba jedinú lásku - a to práve k jeho bicyklu a rýchlej jazde. Pokým nespoznal Karinu.




Priznávam, že táto kniha ma prekvapila. Nečakala som, že bude tak dobrá. Stále som sa dokopávala k tomu, aby som ju začala čítať, a nakoniec som to neoľutovala. Keď sa do tejto knižky pustíte, prečítate ju veľmi rýchlo, ani nebudete vedieť ako :).
Celá kniha sa točí okolo Kariny a Alexa. Bývajú v tej istej dedine, no doteraz sa nepoznali. Ich prvé stretnutie je náhodné. Na prvý pohľad si padnú do oka. No sú úplne odlišní. Alex je veľmi výbušný, arogantný, a hlavne nespútaný. Čo sa týka Kariny, je milá, no povedala by som že aj naivná, a celkom aj hlúpa. To, prečo píšem že je hlúpa, určite zistíte pri čítaní knihy. Niekoľkokrát ju budete mať chuť prefackať.
V tejto knihe je naozaj veľa zápletiek a prekvapení, preto knižka nieje nudná. Dej nieje zdĺhavý, práve naopak. Ja som sa od tejto knihy nemohla odtrhnúť.
Jediná vec ktorú by som vytkla, sú tie "náhodné" stretnutia. Bola naozaj celkom náhoda, keď Karina o pol noci nestihla autobus do svojej dediny, a odrazu sa tam objavil Alex na aute a odviezol ju domov, alebo ako si počas dedinskej zábavy Karina išla ľahnúť na pole a odrazu sa tam Alex zjavil na bicykli. To je jediná vec ktorá sa mi na knihe nepáčila, a pár krát ma aj pobavila.
Túto knižku vám môžem určite odporučiť, a ak ste túto knihu čítali, rada si prečítam váš názor na ňu, stačí napísať do komentára :).

Anotácia:
Kto je ten záhadný prišelec z novopostavenej bytovky? Nesnaží sa zapadnúť, je drzý, nevyspytateľný a bajkuje ako blázon. Do svojej osobnej zóny si vpúšťa iba vlastný bicykel v netypickej farbe. A práve tá farba Karinu láka. Je veselá a žiarivá, absolútne sa nehodí k imidžu večne zamračeného chalana, ktorý každého vo svojom okolí vytáča do nepríčetnosti. Hoci o to ani jeden z nich nestojí, ich cesty sa čoraz častejšie križujú a iskry lietajú sem a tam. On veľmi dobre vie, že nie je rozumné si s Karinou niečo začínať. Ona má na vec iný názor. Rúti sa do maléru aj napriek tomu, že ju okolie varuje. Odvážnemu predsa šťastie praje...




0 komentárov:

Zverejnenie komentára