Džínsový denník

Autor : Zuzka Šulajová
Počet strán : 295
Rok vydania :  2007
Vydavateľstvo : Slovenský spisovateľ



Dej:
Paula je pätnásťročné dievča, ktoré odchádza zo základnej školy a začína študovať na strednej škole. Spolu s novou strednou školou prichádzajú noví priatelia, profesori a skúsenosti.
Paulina najlepšia kamarátka sa volá Denisa. Denisa mala už veľa skúseností s chalanmi, no Paula ešte žiadne. Žila si vo svojom svete so psíkom Belkom, rodinou, najlepšou kamarátkou a kamarátom, a nič jej nechýbalo.
V lete pred začiatkom prvého ročníka na strednej škole sa Paula po prvý krát zamilovala. Chlapec menom Patrik do nej narazil na korčuliach a vtedy preskočila iskra.
Paula má obavy zo strednej školy. Spozná tam pravú priateľku, nepriateľky, nových spolužiakov a profesorov. Snaží sa porozumieť záhade chalanských citov a rieši obyčajné problémy dievčaťa v tomto veku.

Mávate aj vy niekedy náladu na klasický dievčenský román? Ja áno. A práve preto som siahla po Džínsovom denníku. Táto kniha mi príde ako klasika pre dievčatá. Určite ho väčšina z vás pozná alebo ho čítala. Ja som ho predtým ešte nečítala, preto som sa rozhodla to napraviť.
Kniha Džínsový denník sa mi páčila, aj keď sa mi občas zdalo, že už som na takého knihy stará :-D. Niektoré veci mi prišli v tejto prvej časti detinské, ale chápem to. Možno v ďalších častiach, keď už bude Paula vo vyšších ročníkoch, to už také nebude. 
Pri tejto knihe sa rozhodne aj zasmejete. Často sú tam vtipné, ale aj prekvapivé situácie. Časť knihy som bola naozaj napätá, preto ma to nútilo čítať ďalej a ďalej aby som čo najrýchlejšie zistila, ako daná situácia dopadne. 
V tejto knihe je naozaj veľa zápletiek, a občas tomu nebudete chápať ani vy :-D - hlavne správanie chalanov. Paula vás vtiahne do svojho sveta a budete dej prežívať s ňou.

Anotácia:
Čítať cudzie denníky by sa nemalo, ale pätnásťročná Paula, prváčka na gymnáziu, vás pozýva, aby ste sa začítali do jej veselého života. Spoznáte jej rodinu, zoznámite sa s jej najlepšou kamarátkou Denisou, spolužiačkou poločarodejnicou Gabrielou a predovšetkým rozlúštite spolu s Paulou záhadu chalanských citov. Džínsový denník vám navyše zaručuje, že sa od srdca zasmejete.


0 komentárov:

Zverejnenie komentára