Zavrhnutý

Autor : Becca Fitzpatricková
Počet strán : 378
Rok vydania : 2009
Vydavateľstvo : Egmont

Kniha Zavrhnutý je moja prvá prečítaná kniha o padlých anjeloch. Po tom, ako som si ju prečítala, myslím, že v tejto sérií budem pokračovať.



Predhovor knihy nám napovedá, že v knihe budú vystupovať padlí anjeli. Tento predhovor mi prišiel veľmi zaujímavý a motivoval ma k pokračovaniu v čítaní. Dej predhovoru sa odohráva v údolí rieky Loire vo Francúzsku. Už tu sa stretávame s padlým anjelom a a Nefilom - spolovice smrteľníkom.

Od prvej kapitoly je však hlavnou hrdinkou a zároveň rozprávačkou Nora Greyová - obyčajné šestnásťročné dievča. Do jej života sa pripletie Patch Cipriano. Ich stretnutie je náhoda, učiteľ biológie posadí Patcha vedľa Nory. Patch je od začiatku tajomný. O Nore toho vie veľa, no do svojho súkromia nepustí nikoho. Patch však Noru priťahuje od prvého momentu, preto ju čím ďalej tým viac zaujíma Patchovo súkromie a jeho tajomná minulosť. Nemá na výber, musí po jeho minulosti pátrať sama. Nie je to však jednoduché. V Norinom živote sa odohráva veľa nebezpečných situácií. Nie je si však istá, kto za tým všetkým stojí, preto jej nezostáva nič iné, len snažiť sa prísť na to, kto jej všetko zlo v živote pácha.

Pri čítaní druhej polovice knihy som bola vo väčšom napätí, ako pri čítaní prvej. Prvá bola tiež zaujímavá, ale v druhej sa dialo viac vecí, niečo sa nám už pomaly vysvetľuje a celkovo som dej prežívala s hrdinkou viac. Nora sa celý čas snaží prísť na to, kto Patch je a akú má minulosť. Na konci sa príbeh rozuzlí a prídu dosť veľké prekvapenia. Koniec knihy som prečítala naozaj rýchlo.
Jediná vec, ktorú by som vytkla, sú tie "náhodné stretnutia". V romantických knihách sa to stáva často a to je jediná vec, ktorú na nich nemám rada. Hocikde kde sa Nora objavila, hneď bolo jasné, že za ňou alebo niekde v blízkosti sa nachádza aj Patch. Síce bolo spomenuté, že Patch ju sleduje, ale prišlo mi to až moc.
Každopádne vám túto knihu veľmi odporúčam, stojí za prečítanie :).

0 komentárov:

Zverejnenie komentára