Nech sneží

Autor: John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
Počet strán: 304
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2015


Nech sneží - tri uzimené ľúbostné príbehy. Myslím, že túto knihu je najlepšie čítať cez vianočné obdobie, no ak si chcete pripomenúť vianočnú atmosféru aj inokedy, vezmite si túto knihu do ruky, uvarte teplý čaj, zapáľte sviečku a máte Vianoce ako vyšité. :-)




Na túto knihu som čítala veľa ohlasov. Drvivá väčšina z nich bola veľmi pozitívna. V prípade tejto knižky s nimi však nesúhlasím.

Príbehy od Maureen a Lauren sa mi celkom páčili. Zdali sa mi však až moc predvídateľné. Už na prvých stránkach knihy som presne vedela, kto s kým bude a ako to približne dopadne.

Prvý príbeh sa mi však páčil najviac. Prišiel mi najviac prepracovaný zo všetkých troch. Hlavná hrdinka mi bola od začiatku sympatická. Mala som ho prečítaný za chvíľku.


Najviac som bola sklamaná príbehom od Greena. Ak mám pravdu povedať, na ten jeho som sa práve tešila najviac. Prečítala som od neho zatiaľ asi tri knihy a bola som s nimi spokojná. Mala som pocit, že John napísal - tých niekoľko - strán za hodinku a ani to po sebe neprečítal. Dej mi prišiel nezaujímavý. Aj keď nebol moc dlhý, prišiel mi ako nekonečný a odrádzalo ma to od čítania. Keď som jeho časť knihy konečne dočítala, bola som zvedavá, ako dopadne ten tretí.

Tretí bol fajn. Rozhodne to bolo zaujímavejšie ako dej Johnovej poviedky. Hlavnú hrdinku tohto príbehu som si síce neobľúbila tak, ako tú v prvom, no aj tak sa mi príbeh páčil.

Najviac sa mi na tejto knihe páčilo, že všetky tri poviedky boli prepojené. Všetko sa to dialo v mestečku Gracetown, ktoré bolo na Štedrý večer totálne zasnežené. Postavy z poviedok sa poznali a aj sa stretli. S takouto knihou som sa predtým nestretla, preto mi to prišlo zaujímavé a veľmi sa mi to páčilo.
Aj keď som od tejto knihy čakala viac, keďže sa na nej podieľali naozaj skvelí autori, mala niečo doseba. Spríjemnila mi dlhé zimné dni. Budem naozaj rada, ak sa o svoj názor na túto knihu podelíte v komentároch :-).


0 komentárov:

Zverejnenie komentára